loading...
بلاگ فور فان
tacboy بازدید : 323 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)
اقدام عجیب دوباره لیدی گاگا خواننده هالیوود + عکس
لیدی گاگا همچنان با حرکات و لباسهای عجیبش شگفتی ساز جشنواره های هنری است. بعد از اینکه در جشنواره گرمی سال ۲۰۱۱ او درون یک تخم مرغ وارد سالن اجرای جشنواره شد، امسال در حرکتی نمادین، این خواننده هالیوودی سوار بر یک اسب سفید مکانیکی روی فرش قرمز ظاهر شد.به گزارش پارس ناز این بار اگرچه لباس و آرایش و وضع ظاهری این خواننده پر حاشیه هالیوودی معمولی بود اما وی با حرکتی غافلگیرانه نشان داد هرگز نمیتواند یک انسان معمولی باشد.
tacboy بازدید : 858 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

در این گزارش به دو دلیل اصلی برای قاچاق انسان به این قاره چنین اشاره شده است:

تن‌فروشی و کار اجباری. به عبارتی دیگر برده‌دارای، که درست مانند سده‌های پیشین با آوردن شهروندانی عمدتا از کشورهای فقیر یا در حال توسعه و خرید و فروش آنها همراه است. فرایندی که به گفته سازمان ملل سالیانه ۲.۵ میلیارد یورو سود، نصیب «تاجران انسان» می‌کند و هر سال هم در حال افزایش است.

 

بر پایه گزارش «یو ان او دی سی» در مادرید – اداره ملل متحد برای بررسی مسائل مربوط به جرم و مواد مخدر- سالیانه ۵۰ درصد به قربانیان قاچاق انسان در اروپا افزوده می‌شود و با در نظر گرفتن سود سرشار و افزایش هر ساله‌اش، به پر منفعت‌ترین عمل تبه‌کارانه در اروپا تبدیل شده است.

زنان تن‌ فروش در کنار آزادراه‌های جمهوری چک + عکس

tacboy بازدید : 596 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

 

دفنا سلفه مانکن ۸۲ ساله انگلیسی پا روی تمام کلیشه های مد گذاشته و تنها مانکنی هست که با این سن و سال در بریتانیا و در جهان مد به طور رسمی فعالیت میکند.و زیبا ترین پیرزن جهان به حساب می آید.

دفنا از ۲۰ سالگی وارد این عرصه شده و بعد از سالها همچنان یک مدل میباشد و روزانه ۱۰۰۰ پوند معادل ۲ میلیون تومان ایران درآمد دارد.او میگوید هرگز هیچ عملی زیبایی انجام نداده است و همین امر موجب شده تا امروز یک مانکن باقی بماند.او در ابتدا ۱۷۰ سانتی متر قد و ۶۵ کیلو وزن داشت که اکنون حتی لاغرتر نیز شده است، او بهترین رژیم غذایی را رژیم بدون الکل توام با ماهی و سبزیجات میداند که بسیار در زیبایی مواثر است.

پیرزنی که در جذاب ترین ها انتخاب شد (عکس)

tacboy بازدید : 397 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

 

۳۶ سال از وقتی که رومن پولانسکی، کارگردان مشهور، بخاطر بیهوش کردن، تجاوز به عنف و لواط با دختر ۱۳ ساله ای به نام سامانتا گیلی، دستگیر شد می گذرد. سامانتا پس از سالها در کتابی به نام “زندگی دختری در سایه رومن پولانسکی” نوشت که بالاخره پولانسکی را بخشیده است، همانطور که بسیاری از دوستان فیلمساز هالیوودی پولانسکی پس از سالها او را بخشیدند. ولی این سوال مطرح است که چرا او این بخشش عمومی را بدست آورده است در حالیکه بسیاری از چهره های متجاوز دیگر با جرم هایی سبک تر بخشیده نشده اند؟ در اینجا به چهره هایی متجاوزی اشاره می کنیم که بخشیده شده یا نشده اند.رومن پولانسکی
عکس هایی از متجاوزگران  به عنف
tacboy بازدید : 573 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)
پلیس در یک عملیات شبانه گسترده در شهرستان مترو پلین در میرلند غربی انگلستان ۹ خانه فساد و مرکز قاچاق انسان به منظور بهره کشی جنسی و فروش قربانیان به عنوان بردگان جنسی شناسایی و عوامل آن دستگیر شدند.
دستگیری بردگان جنسی توسط پلیس (+18)
tacboy بازدید : 531 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

دعوا بر سر دوست پسر، دخترک را به کام مرگ کشاند!/ تصویر

 

دعوا بر سر ‘دوست‌پسر’ دختر آمریکایی را به کام مرگ کشاند.
نوجوانانی که تابوت ربه‌کا سدویک را حمل می‌کنند تی‌شرت‌های مبارزه با قلدری و ارعاب در مدارس را بر تن کرده‌اند.

tacboy بازدید : 979 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (1)
دو خواهر ایرانی در مالزی اعدام شدند (عکس)

اشک های پدر دانه دانه روی زمین و بر همان نقطه ای می افتادند که فاطمه و تهمینه سر به زیر نگاهشان را بدان دوخته بودند و صدای قاضی که حکم را می خواند، ناگهان پدر از حال رفت و برخلاف تلاش پسر بچه بر زمین افتاد.

tacboy بازدید : 1671 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (1)
اشتباه پزشکان آلمانی بازیگر معروف ایرانی را فلج کرد +عکس

شهاب عسگری بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که آخرین بازی او به سریال ستایش برمی‌گردد، در خصوص بیماری و جراحی‌اش، گفت: حدود ۲ سالی در آلمان به سر می‌بردم و تازه به ایران برگشتم. رگ گردن من دچار مشکل شد و پزشکان کشور آلمان تشخیص گذاشتن فنری کنار رگ را دادند.

tacboy بازدید : 342 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)
زنی که معشوقه اش حمام است (عکس)

خانم جولیا بنت عبدالله یک زن ۴۰ ساله است که به دلیل تاخیر روزانه و رفتن مداوم به حمام شغل خود را از دست داد.

این زن مالزیایی به دلیل بیماری وسواس روزانه پنج تا شش ساعت در حمام به سر می برد. بنا به این گزارش، جولیا روزی ۳۰۰ بار دستان خود را می شوید و ۲۵ بار به حمام می رود.جولیا می گوید: به این بیماری در سن ۲۰ سالگی و زمانی که در آزمایشگاه ها کار می کردم و مجبور می شدم خون، ادرار و … را لمس کنم، مبتلا شدم.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 295
  • بازدید کلی : 20,987